Anita*født* Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 sønn på 8 mnd som våkner hver time gjennom natta...Har noen her samme erfaring og ønsker dele metoder? han spiser ikke på natt,sover ok til 22 fra kl 19,men så våkner han mye og ofte,jeg gir smokk,noen ganger vann,snakker ikke til han, Han kan være våken fra sekunder til halvtime... Er så sliten nå jeg trenger hjelp... På forhånd takk
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Tyngre kveldsmat - havregrøt av store havregryn, gjerne med banan og rosiner. Det funker for noen.
Anita*født* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 tusen takk for råd.... skal jeg jammen prøve i kveld.... bare koke normalt???
erteposen + 4 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Det er ikke tenner på gang? Mine er slik når tennene presser på. På sovekarin.no står der flere gode råd, men da må en nesten utelukke tenner. Mine, på samme alder, fikk magevondt av vanlig havregrynsgrøt og mageknip av rosiner (som et stort barn ikke skal ha mer enn 50g av hver uke pga. sopp), og der er jo fullkornsgrøter som er like mettende.
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Ja, bare koke normalt. Beregn litt ekstra tid til koking med de store gryna, om du har en som blir rabiat når ikke maten er klar på øyeblikket... Er ikke sikkert det hjelper, men det hjalp en periode her, i hvert fall.
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Vesla har det helt likt som hos deg HI. Hun får tre tenner samtidig så jeg regner med at det er derfor. Her får jeg en ok natts søvn hvis jeg gir henne litt paracet på kvelden når hun plages som verst.
Anita*født* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2010 Jeg blir så glad for deres råd,dere aner ikke har prøvd paracet...Har prøvd mer mat.... Om tenner har han da utviklet dem i over 3 mnd da? synes det er lenge for tenner...Han fikk 2 tenner allerede 7 uker men ingen etter det..Er hver natt,han har sovet en natt siden fødselen,,hehe
Leandermamma Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Min eldste sønn holdt på sånn fra han var 3 mnd til han ble ca 15 mnd. Vi prøvde alt mulig og det eneste som hadde noen effekt var fotsoneterapi. Han fikk behandling hver 10 dag i 4 mnd ( fra han var 8-12 mnd ), men så virket ikke det heller lenger. Fra han var 15 mnd til han ble 2 år hadde han bare 2-3 oppvåkninger pr natt. Uken før 2 årsdagen sov han plutselig rundt og har gjordt det siden. Kanskje ikke så veldig oppmuntrende lesning for deg, men jeg ville absolutt gitt fotsoneterapi en sjanse. Lykke til! Vet hvor ubeskrivelig sliten og fortvilet du er!
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Lillegull har også holdt på sånn i perioder, og da er det som regel tenner på vei. Er dessverre ikke noe å gjøre med dette, men du får trøste deg med at det går snart over Om det er tennene kan det hjelpe å gi han noe smertestillende
LadyLuck & Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 godnatt grøten til småfolk var redningen her i hus.. gikk fra å sove 2t bolker til å sove fra 19,30 til 23 og fra 24 til 07 litt dyr, men verdt det
Anita*født* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2010 Ja jeg er sliten,veldig,og skal snart tilbake i 100% natt stilling og tenker herrigud åssen skal dette gå... Tusen takk hjelper at man vet man ikke er alene faktisk.... klem
Anita*født* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. mars 2010 Ja har testet alt av grøt og mengder osv....Men skal absolutt prøve både den og havre,verdt et forsøk... tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå