Gå til innhold

Er Tom Jones helt ut ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer til byen om 3 uker og skal ha konsert.

Foreslo for min alltid "up 2 date" mann at vi kunne gaa , men skjoente fort at det falt i katogorien husmorharry

Syns det er goey aa gaa paa konsert jeg, nesten uansett. Foreslo Rod stewart som kommer uka etterpaa ogsaa, men da fikk jeg klar beskjed om aa gaa alene... Han ville heller se Il Divo. Fint det, men det ene trenger vel ikke utelukke det andre ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Husmorharry, ja! Aldri i verden om jeg hadde dratt på konsert med mr Jones..da skulle jeg fått godt betalt i så fall.

Gjest sug lut
Skrevet

Tom Jones må jo være udelt gøy, og Rod Stewart har det fremdeles. Men begge bør man gå på uten mann, og med kaste-truser i TJ's tilfelle.

Il Divo derimot... blæ.

Skrevet

Nå ble du plutselig jævlig gammel sug lut.

Skrevet

Alle 3 du nevner er blæææææ hehe ;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, jeg har vært jævlig gammel hele tida.

Skrevet

Synes du faktisk at Tom Jones er hot???

Skrevet

Ja, kanskje det er loesningen .

Troppe sammen et par venninner, en god del roedvin baade foer og etter konserten og saa kan mannen bare ha det saa godt mens jeg jomer med til tonene av Delilah.

Gjest sug lut
Skrevet

Nei gud forby, han var kanskje det for førti år siden, hvem vet, men han er den eneste jeg kan komme på som faktisk det er mulig å kaste truser på - genren "trusekast" er relativt smal og det er derfor ikke mange muligheter til å gjøre det.

Gjest sug lut
Skrevet

Joming er undervurdert, det høres ut som en bra plan.

Skrevet

Jupp, joming er bra.

Og med tanke pa ta det for tiden jomes mest med til min baat er saa liten (DVDen) , Jesus elsker alle barna osv saa er det paa tide med litt annen input.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...