Gå til innhold

HJELP!! Gravid igjen??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker jeg er gravid igjen, er dette tilfelle får jeg barn med 10 mnds mellomrom! Kan dette gå bra? Noen som er i lignende situasjon som vil berolige meg litt?

Jeg ønsker to barn, men ikke så fort. Oj, oj, oj, hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er lillebabyen du har nå 1 mnd? Har du fått menstruasjon igjen etter fødsel? Hva du skal gjøre? Ta en test og få bekreftet om du er gravid. Bortsett fra det er det ikke så masse du kan gjøre. Er du IKKE gravid, kan du begynne å bruke prevensjon.

Skrevet

Tror ikke HI mener hun ble befruktet i går... duh....

Skrevet

Først så finner du ut om du faktisk er gravid, hvis du er det så får du ta det derfra. Kvinner før deg har klart dette før :-) Her er det 16 mnd mellom mine 2 yngste, det har vært litt strevsomt, men med rett innstilling og forventninger så går alt! Hvis du er gravid så har du blitt det 1 mnd etter fødsel :-s Det er kjapt ja, men det skjer! Det vil si at du har hatt eggløsning allerede 2 uker etter fødsel. Woooooow!!!

Lykke til!

Skrevet

Gikk litt fort i svingene her, er mildt sagt litt stressa, er jeg gravid nå blir babyen født en mnd før datteren min fyller 1 år. Jeg har fått mensen, og går på minipille. Jeg skulle hatt mensen for to uker siden, og føler meg akkurat slik jeg gjorde da jeg var gravid sist.

Jeg skal ta en test i kveld når mannen kommer fra jobb, men jeg har lyst å reflektere over det og helst gjøre en mening før jeg VET. (Selvom jeg kjenner kroppen min så godt at jeg "vet" jeg er gravid)

HI

Skrevet

Hvordan ellers kan det skje da? Er jeg helt på bærtur??

Skrevet

Du er nok gravid ja, gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...