Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Sett at du er i eit nokså bra forhold og har ein nydelig unge på 1 1/2. Einaste som er feil er at du ikkje elskar barnefaren lengre og at du er ulykkelig, uten å kunne sette fingeren på kva som gjer deg ulykkelig. Ville du då fortsatt i det forholdet eller gjort det slutt? Det er så utruleg sårt å vere i eit forhold uten å ha følelsar for han lenger, spesielt når han er så snill og elskar meg. Eg knuser han virkeleg når eg fortel han korleis eg har det. Og eg håpar at eg får følelsar for han igjen, men innerst inne så kjennest det ikkje sånn ut.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Hvis han har alle gode kvaliteter og du elsker han hadde jeg forsøktå jobbe med meg selv først. Finne ut om det virkelig er at du ikke elsker han lengre. Du blir ikke mer lykkelig om du går ut av forholdet og finner ut at du gjorde galt valg og elsker han fortsatt alikevel. Er jo ikke sikkert han vil ta deg tilbake da. Prøv å få inn litt kjærestetid og gjør ting for å skape en base av felleskap utenom det å være foreldre. Prøv å tenk om det er andre ting i livet ditt som gjør deg ulykkelig og om kan rettes opp. Kan du ha en depresjon? Da kan man tro man føler andeledes en man egentlig gjør. I lengden kunne jeg ikke væree i et forhold hvor jeg ikke var glad i mannen min men jeg hadde vær 100% sikker på det før jeg går om det kun er manglende følelser som er årsaken.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Det er helt normalt at følelsene varierer over tid og jeg ville absolutt ikke gjordt det slutt sånn uten videre. Det er sikkert mange ting dere kan jobbe med og husk at de første årene med små barn kan være tøffe for et parforhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå