Gå til innhold

Satans helvete

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Så fikk vi en meter snø. Faan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Selg bilen, arvesølvet, frimerkesamlinga eller hva vet jeg...

2. www.restplass.no

3. Just do it

En meter snø nå er katastrofe.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er jo ikke en faktisk meter, heldigvis, ti cm er vel nærmere, men det kjentes litt sånn ut da jeg kikka ut til morran i dag. Ok så det snødde da jeg la meg, men det stod jo bare regn på yr.no og det har stemt så godt i det siste at jeg var overbevist om at det kom til å regne vekk før jeg våkna. Jeg nekter å måke, dette får flytte seg selv. Gjør det ikke det så skal jeg følge din plan.

Skrevet

Du kan trøste deg med at vi har fått nærmere en meter de siste to dagene.. Jeg måker og måker, men snøfillene har samme størrelse som en middels kråke.

Gjest amandine
Skrevet

Ikke for å vri kniven, men her plasker det ned og JEG HAR SETT ÅRETS FØRSTE BLÅVEIS!!! (og fant det helt nødvendig med store bokstaver). Stor klem til lut og andre som trenger det;)

Skrevet

amandine; hehehehe, takk for "trøsten".

Her blir vi neppe å se noen blåveis på en stund, annet enn den jeg muligens påfører meg selv i desperasjon over snøhelvete.

Gjest amandine
Skrevet

En meter til med snø hadde forøvrig sendt meg ut i krampegråt.

Skrevet

Kramper er stikkordet her ja. Med påfølgende rykninger i øyet.

Skrevet

Er fan så enig, sug lut. Her hadde jeg forutsett at våren skulle komme. Måkka fram platten og satte ut to stoler fra hagemøblemanget så vi kunne sitte ute i solveggen og kose oss. Og hva skjer? Det har snødd så innihelvetes mye at stolene er nedsnødd. Skulle ikke vært lov. Blir 17 mai feiring med bunadsko på snødekt vei... *blæææh*

Trøste oss med at det er vakkert?

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, vårpsykosen hadde jo tatt helt over her, jeg holdt grundig kvelertak på den lille gnomen på skulderen min som hvisket at "det kommer alltid mer snø i mars og april veit du!" - og nå har det jaggu starta å snø igjen. Det hjelper meg lite at det antakelig regner nede i byen, for jeg bor over temperaturgrensa og her snør det alltid.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg kommer til deg til det går over, amandine, er det greit? Jeg kan være helt stille og sove på gulvet.

Gjest amandine
Skrevet

Bare kom, du! Har dobbeltseng på gjesterommet alltid oppredd, har kaffe og ferskt brød, god ost og to symaskiner så du kan låne den ene. I tillegg skal gubben reise bort denne uken, så her er fritt frem for piker vin og sang:)

Gjest sug lut
Skrevet

Så fint, kanskje du kan åpne for andre snøflyktninger også? Lover å ta med vin.

Gjest amandine
Skrevet

Her er døren alltid åpen, takhøyden stor og humøret stort sett på topp. Hjertelig velkommen;)

Skrevet

I går solte jeg meg i bikini på terrassen, og jeg og frøken-på-to gikk i matchende olaskjort til klokka seks om ettermiddagen.

Gjest Toxic
Skrevet

En ny meter her også, pluss den ekstra meteren brøytebilen hadde skjøvet inn i inngangspartiet. Dobbeltjippi. Men i arktiske strøk kan en vel ikke forvente noe annet.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du snakker om. Sole seg? Cuando los sapos bailen flamenco.

Skrevet

Såå Luut, Roolig Luut!... Dette går bra, dette greier du.

Tenk så fint at pollensessongen ikke starter ennå! Nyt å fremedels kunne ha et klart hode. Jeg har nemlig gått i pollenkoma og er konstant trøtt og sover ved en hver annledning...

Også er det supert med litt påskepåfyll i høyden. Vi vill IKKE ha byen full av sutrene hyttefolk i påska, de vil vi ha på fjellet!

Bruk snøen for det den er verdt, du kan legge nesten all skyld på den. Man kan gå ammokk på Stoff & Stil med god grunn for å stagge gartnerspasmer, og man kan garantert bestille en overprisa adirondack pga lengeselen etter vår og være helt unnskyldt!

Gjest sug lut
Skrevet

Du er nå søt, da. Og ikke minst konstruktiv. Enig i at gærningene bør til fjells (jeg er ikke en av dem i år). Får sy&så. Det skal være årets påskeprosjekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...