Gå til innhold

Jaaaaaa!!!! 24 600 kr tilbake! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare rope det ut et sted! Visste jeg ville få penger igjen siden jeg hadde betalt altfor mye skatt, men ikke så mye. Da har jeg råd til 2 mnd med ulønnet perm i stede for bare en. Jippi! Mer tid hjemme med lillegull :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra..gratulerer! :)

Jeg skrudde også opp skatten, men vet ikke hvor mye det utgjør enda.. jeg blir jo stadig utestengt fra altinn.. lever i spenning..

Skrevet

Jøss, det betyr jo at du har betalt 2000,- for mye hver eneste måned i fjor det.. Hadde aldri jeg klart, da hadde vi gått konkurs i løpet av året.

Men fin måte å spare på hvis man har råd til det da :)

Skrevet

Jeg får igjen 16 600 kr og det var mer enn jeg hadde regnet med. Så blir det å se hvordan det går med mannen. Han fikk baksmell i fjor så jeg vil ikke glede meg enda.

Skrevet

I dag skal vi gå skikkelig over alle papirer, men i første omgang får jeg igjen 30 000 og han 13 000. Deilig:)

Skrevet

Jeg viste også at jeg fikk igjen, men ikke så mye som 54 000.....! Blir en fin bufferkonto-endelig! :)

Skrevet

Jeg vil også vite hvordan det gikk :(

Er jo umulig å komme inn på sien pga stor trafikk jo :(

Skrevet

wii, 18900 på meg og 6700 på han :) Er veeeldig fornøyd som fulltidsstudent med deltidsjobb og han som lærling!

Skrevet

oj, så bra:) hos meg står det litt over 3000 kr:) så nå er jeg bare spent på mannen... Og dessverre greide jeg å fucke til kodekortet hans i går, så får ikke sjekket det før han får nytt i posten, evt at det dumper ned i postkassa... Men tror (og håper) at han ligger rundt 0, er redd for baksmell ser du...

Skrevet

Så deilig! Vi fikk igjen nesten 60 000 tilsammen uten kjøregodtgjørelse så nå har jeg og råd til å ta x-tra permisjon når den tid kommer. Halleluja sier jeg bare!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...