Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 30000 i baksmell ja.. Var klar over at jeg ikke fikk penger igjen, men at restskatten skulle bli så stor var trist.. Men sånn er det vel når man tjente nesten 100000 mer i fjor enn året før der.. Så der ryker nesten alle feriepengene..
skorpionfruen Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Drittkjipt, ikke annet å si. Så surt atte FY
Trollemor75 Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Føler med deg, fikk 40000 i baksmell i fjor, og enda mer året før. Veldig viktig å sjekke skattekortet med jevne mellomrom, for det stemmer ikke alltid med virkeligheten. Det tar ikke lang tid, og kan spare mye hodebry senere.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Jeg forsøker altid å få det til slik at jeg fr minst mulig i skatt gjennom året og størst mulig andel som "baksmell". Så lenge man betaler i tide er det et gratis lån og jeg får renteintektene av de pengene.
Trollemor75 Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Så lenge beløpet et håndterbart, er det ikke dumt. Og man må spare jevnlig slik at pengene ligger på konto når det skal betales. Ikke alle er like disiplinert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå