Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21490886
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Hvis det hadde ligget en barnevogn med det mønsteret på finn hadde jeg anslått at den var fra en gang mellom 1998-2002..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Lillesøstern min hadde akkurat makan.. Å det var i 1996!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Nesten så man får lyst til å sende mail til selger å spørre hvilken årsmodell det er for så å sende han en link fra trygg trafikk om hva som skjer med seter som er så gamle. Han skriver at setet er kun brukt i to mnd, så da vil det si de har hatt stolen stående i alle disse årene. Eller har de arvet den og brukt den selv kun i 2 mnd. Den type stol tviler jeg på er i salg lengre i butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå