Gå til innhold

Fantastisk å kunne lese av 2 streker i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er graviiiid!!!! Å har lyst å bare rope det ut til hele verden, men får nøye meg med å rope det litt stille ut her inne først:)

Er på 13DPO og testen ble positiv etter ca 2min! Håper bare spiren klamrer seg fast!!

Bestillte dere legetime med en gang?

Har mange spm, men får nøye meg med dette førrst..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :)

Er det første?

Når er terminen din?

Du kan bestille legetime mellom uke 8 og uke 12 :)

Det er det vanlige :)

Skrevet

Gratulere :D

Skrevet

Tusen takk for svar og gratulasjoner:D

Ja, dette er min første, så det er veldig stas:)

Ut i fra kalkulatoren så er terminen min 1.desember! Så det blir nok en liten julebaby:)

Er kun 4 uker på vei i dag:)

Skrevet

He he -godt å se det er andre som bobler over av spørsmål :-)

Selv er jeg 4+1 og har tatt en test de siste tre dagene bare for å ha gleden av å se et positivt svar! I dag flesket jeg til med en clearblue digital-det kan jeg anbefale deg- enda morsommere å se at det står "gravid" :-)

Skrevet

Gleeder meg til å ta digital test!!!!

Skal ta en til test i morgen bare for å være 150% sikker.

Men 4 tester er jo egentlig et nokså klart svar, men det er jo greit å være ekstra ekstra sikker;)

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid forrige helg!! altså 19.03

testet fredag, lørdag og søndag (6 tester + en digital med ukeindikator som sa 2-3) Ringte legen på mandagen og fikk time på torsdagen. Da tok jeg blodprøver og pratet litt. fikk vite på fredagen over telefon at jeg var 5-6 uker på vei. godt å ha noe å forholde seg til. Har regnt ut selv at jeg er 5+2 i dag og har termin 27. november. Skal inn igjen til Mandag 29.03 og ta blodprøve igjen for å sjekke økningen av hcg.

Så er det bare å vente til uke 12 da jeg endelig kan rope det ut!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Nyt graviditeten =)

Skrevet

Må først si gratulerer så mye med graviditeten :-)

Jeg ringte til legen dagen etter positiv test, men der sa sekretæren at det ikke var vits for meg å komme inn til første kontroll før jeg var mellom uke 8-10 så jeg skal til legen 19.april. Er da, ifølge egen beregning, 9+2 uker. Hadde 1.dag i siste mens 13 februar, så tror jeg er 6+0 uker i dag. Jeg syns det er dumt å vente så lenge for første kontroll (for føles som en evighet til), mye på grunn av at jeg er førstegangsgravid og ikke vet allverdens om dette.

Når har du termin tror du?

Jeg er en av de som tenker det verste, og har fått beskjed av min forlovede å slutte å være så negativ. Det er ikke så lett, for vet at det er så mye som kan gå galt siden jeg ennå er så tidlig i svangerskapet.

Jeg tenker sånn; hvorfor skal JEG være så heldig å gå gravid i et helt svangerskap og få et friskt barn?

Har ikke gått opp for meg dette enda. Kjenner ikke på meg at jeg er gravid, for har lite eller ingen symptomer annet enn uteblitt mens og to positive tester.

Jeg håper jeg klarer å tenke mer positivt etterhvert som ukene går. bank i bordet for at alt skal gå bra! Skal fortelle det til forlovedens foreldre og søster i morgen. iiiiik.

Med ønske om en fin helg til alle!

Skrevet

Gratulere :-D tok selv en clearblue test i dag. Venter nå nummer 7. Blir min siste. :-D bare jeg og mannen min som vet det, skal vente så lenge det går før vi forteller det til barna etc. Blir nok dårlig om 2-3 uker.

Skrevet

HanneP: Jeg er kun 4+4 i dag og har dermed termin 1.desember:)

Gratulerer så masse med spire i magen!

Tror det kan være lurt av deg å få bestillt en legetime litt tidligere enn den du er satt opp på, Det er kun du som kjenner hva behovet ditt er! En tidligere legetime kan jo hjelpe deg med det du er redd for! Krysser fingrene for deg at spiren sitter og at du klarer å slappe mer av!

Tenker selv mye på dette med å miste, særlig siden jeg sitte i nordsjøen nå og har jobben nattskift den siste uka... Skikkelig kjedelig å snu døgnet i tillegg være gravid,,, Blir jo trøtt * 2 da! Jaja, skal hjem onsdag så det blir godt!

Gratulerer så masse med spirene folkens! Vi får bare krysse fingrene for at de har gravd seg godt ned og funnet en god plass å være i livmoren!

Håper på å følge dere helt frem til termin<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...