Gå til innhold

Frykt for å miste


komplett.no

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg ikke klarer å slippe jubelen helt løs og glede meg over graviditeten for jeg er så redd for å miste. Har mistet bare en gang før, men frykten klarer ikke å slippe taket. Er det flere som føler slik eller er det bare jeg som ikke klarer å slå meg til ro med at det går som det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig godt igjen. Vi var på 1. kontroll i går, og det hjalp å se at hjertet slo. Da er i allefall alt som det skal være så langt. Jeg prøver hele tiden å ikke tenke på alt som kan gå galt, og bare håpe at det kommer til å gå bra. Men det er jammen ikke lett. Jeg er bare 7 + 3, men har allerede begynt å hekle tøfler og babyteppe til den lille. Det får meg til å tenke positivt. Håper du greier å slappe litt av og nyte svangerskapet, også krysser vi fingrene for at vi begge får en frisk og flott baby i november! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på samme måte, men jeg har så mye å gjøre for tiden at jeg når ikke å tenke om det. Trur faktisk det er det beste å gjøre noe hele tiden, så man ikke når å tenke på det. Men jeg gleder meg deffinitivt ti slutten av april, er da mye mer sikrere. Håper virkelig at det går bra med oss alle og at vi er lykkelige mødre i november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...