Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 og siden utålmodigheten har meldt seg så hadde vi sex i går kveld i håp om at ting skal begynne å skje... kl 2 i natt våknet jeg fordi det begynte å gjøre vondt i ryggen, men jeg var så trett at jeg ikke helt forsto at magen var hard som en stein hver gang det var vondt i ryggen. Kl 3 sto jeg opp og det begynte å bli verre... Har tidligere hatt masse kynnere, men de har aldri vært vonde...nå sitter jeg her fortsatt me vooonde kynnere særlig bak i korsryggen det gjør vondt. Takene komer ca hvert 5-6 minutt, men de varer bare 20-30 sekunder....og da er det vel ikke rier? Har jeg bare lurt kroppen min med å ha sex og forårsaket en hel natt med smerte og ingen søvn, eller kan dette være starten på en fødsel likevel? Jeg er førstegangsfødende så er så spent og aner jo ikke helt hvordan det skal være smertemessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

graulere! høres ut som fødtseln din e igang! riene er ikkje så sterke og varer ikkje så lenge i starten av fødtselen, de tar seg opp etterhvert. høres ut som typiske maserier/åpningsrier. Typisk å kjenne vondt i ryggen også. og magen blir hard som stein. Lykke til ! :) :) :)

Skrevet

Og foresten er du usikker, ring føden og hør med dæm. De e proff på sånt og hjelper gjerne med spm over tlfn. ;)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Uff er så usikker på om det virkelig er på gang...prøver å ikke danne meg for store forhåpninger.. Men er kjempeklar for fødsel så krysser armer og bein:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...