VirreVirre Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har klaget en del her inne fordi jeg har vært så kvalm, på søndag var det helt forferdelig, og i går morgen måtte jeg bare ta en postafen fordi kvalmen ikke var til å holde ut. I går kveld var jeg ganske kvalm igjen og gikk til sengs tidlig pga det. Men så våkner jeg i dag uten noen som helst kvalme. Er det bare å stålsette seg på at det er dødt der inne? Jeg vet jo at kvalmen kan forsvinne på et punkt, ( selv om jeg var kalm hele svangerskapet sist) men siden det har vært så forferdelig ille de siste dagene skjønner jeg ikke at det kan bli borte sånn over natta
VirreVirre Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2010 Trenger sårt noen innspill, selv om jeg vet at dere ikke kan hjelpe meg..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Bare deilig å ikke være kvalm da ) selvfølgelig er det ikke dødt der inne, alle har kvalmefrie dager, nyyyyyt dem <3 Brått er den tilbake i morgen igjen!!! Syns du virkelig skal nyte dagen!! Og hvertfall ikke tenk på at det har gått galt, herregud! ikke ødelegg svangerskapet ditt slikt da, vennen !! )
VirreVirre Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2010 Men det har vært såå ille de siste dagene, jeg kan ikke fatte at det bare kan bli borte. Våknet kl 6, og var bare "vanlig" sulten. Fikk jo helt panikk.. Men takk for oppmuntrende svar i alle fall. Jeg er litt på tuppa for jeg har mistet et par ganger før, og vi blir ikke gravide så lett.
Nat27 Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Men du, dette er jo heeeelt vanlig! Er det ikke deilig, da?? ) Nyyyyt å ikke være kvalm! Våknet forresten plutselig en morgen jeg også, uten å være kvalm (ca 8+6) og alt står kjempebra til her Husk også at ALLE svangerskap er ulike, så ikke bekymre deg så mye for det. Dette går sååå fint så! ) Ønsker deg en nyydelig dag
VirreVirre Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2010 Åh, så bra at det er flere som har opplevd det. Var du veldig kvalm? Er det flere med lignende historier? jeg klarer bare ikke å nyte dette.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 er heeeeelt vanlig smellynelly.. er faktisk _ikke_ bra for barnet ditt at du bekymrer deg sånn...
VirreVirre Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2010 hehe, nr2 på plass i magen: Ikke hysterisk jeg altså
Nat27 Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Bla litt nedover du. Mener jeg så et par andre som opplevde omtrent det samme. Mener den ene var hun med nicket "*Nøtta" om jeg ikke tar helt feil
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Jeg både blødde og mistet alle kvalme symptomer mellom uke 7-8. Men målte hcg to ganger og hadde god stigning Det er som mange sier her, heeeeeelt normalt Bare prøv å slapp av. Nå har jeg også mistet ømheten i brystene, men skitt au! Ting går nok bra fordi Og tro meg! Jeg har vært vannvittig bekymra.. blei nesten litt trist på dine vegne som dro så drastiske konklusjoner med en gang.. det går helt sikkert bra Er du likevel veldig bekymret så ring legen din og be om en hcg måling.. det gjør de helt sikkert om du kan roe nervene da.. Lykke til
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Jeg både blødde og mistet alle kvalme symptomer mellom uke 7-8. Men målte hcg to ganger og hadde god stigning Det er som mange sier her, heeeeeelt normalt Bare prøv å slapp av. Nå har jeg også mistet ømheten i brystene, men skitt au! Ting går nok bra fordi Og tro meg! Jeg har vært vannvittig bekymra.. blei nesten litt trist på dine vegne som dro så drastiske konklusjoner med en gang.. det går helt sikkert bra Er du likevel veldig bekymret så ring legen din og be om en hcg måling.. det gjør de helt sikkert om du kan roe nervene da.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå