Julie_82 Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg vil gjerne ha barn, men mannen er ikke helt klar ennå. Så hvilke argumenter brukte dere for å overtale han? Jeg er veldig forsiktig slik at det ikke skal virke som masing, for jeg vil at han skal være helt sikker på at det er noe han vil, ikke bare noe jeg vil...
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Den var litt ugrei....skal jo være begges avgjørelse...kommer gjerne av seg selv:) Lykke til:)
BabyjenteMARS<3 Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 "Jeg er veldig forsiktig slik at det ikke skal virke som masing, for jeg vil at han skal være helt sikker på at det er noe han vil, ikke bare noe jeg vil..." Han er jo ikke klar ennå !? Så da vil han jo ikke ennå.. Ta tiden til hjelp, så blir dere nok foreldre en dag <3
meg83 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er gravid, men husker godt hvor vondt det var da bare jeg var klar, men ikke han.. Er nok ingen enkle løsninger her, men det er i hvert fall viktig at han forstår hvor mye det betyr for deg. Om dere tar en alvorlig prat en gang, så kan du heller være forsiktig med "masingen" etter det, når han vet sikkert hva du tenker og føler.. Her i huset gikk det fra at han nesten ikke ville snakke om sånt, til å ville ha lyst på, så det kan gå fort også For oss var "utslaget" en sydentur der vi så mange idylliske småbarnsfamilier, hehe Du og jeg er vel omtrent på samme alder, og jeg har hørt av mange at vi er jo så unge, så det haster ikke.. Greit at det ikke haster med å kunne få barn, men det er tross alt egne følelser og behov det er snakk om.. Så ikke la noen få bruke alderen imot deg! Forumene Snart Klar og Mannen ikke klar var gode å ha for meg..bare et tips.. Lykke til med tiden framover, uansett hva som skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå