Gå til innhold

blodklumper i oppkast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her og tviler på at jeg får søvn denne natten. Halsen, hodet og kvalmen tar livet av meg!

Har vert småkvalm og vond i hodet i hele dag, men etter at jeg tok meg et grønt eple begynte halsen og magen å svi, halsbrann. Jeg ble kvalmen og sprang på do for å spy. i spyet kom store mengder med mørke blodklumper og slim, og så en voldsom hodepine. Jeg tror blodet kan skyldes en rift eller noe i halsen siden nå greier jeg så vidt å puste uten at jeg føler halsen holder på å brenne opp og det samler seg "luftklumper" som gjør at jeg føler det sitter fast mat i halsen, som igjen gjør at det svir enda mer. Jeg kan så vidt svelge, og kan for all del ikke drikke vann! Hva skal jeg gjøre?? Spydda ca 3 ganger med blod. Nå verker også hodet noe så voldsomt. Frykter jeg ikke kan spise noe som helst på flere dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis har du helt rett at det er en rift i halsen, MEN du kan ikke vite det sikkert og burde derfor kontakte lege... Som oftest vil det ikke komme blodkoagler opp om man har rift i halsen, da vil det være ferskt blod... Kom deg til lege og få deg en undersøkelse, kan godt hende du blir sendt videre til sykehus for undersøkelse...

Skrevet

Er gravid ja. Takk for svar, får nåkk ta meg en tur til legen.

Skrevet

Går det bra med deg? Kan også hende du har fått magesår?? Har hatt det,men hadde feber i tilegg jeg da... Håper det går bra med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...