Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de kan ha ammebh med 70 str? Jeg finner bare fra 75 og oppover. Ønsker gjerne tips om gode typer som ikke er så himla dyre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket på Lindex??

Om ikke har de på Change men BHer derifra koster ofte litt men kvaliteten og passform pleier å være knall gode.

Skrevet

Triumph burde ha, og de er billigere enn de de får på feks Change. Det kan hende du må i triumph-butikken (hvis du bor i Oslo ligger den vis a vis Steen og Strøm).

Skrevet

min nærmeste lindex butikk hadde hvertfall veldig godt utvalg på både størrelser og modeller, så mitt tips er lindex :)

Skrevet

På min nærmeste Lindex butikk, hadde de amme bh i str 70D (Troms) til under 200 kr, syns Lindex er en av de butikkene med best utvalg.

Skrevet

Tusen takk for så mange svar! :) Da får jeg sjekke ut lindex i første omgang. Supert!

Skrevet

På www.underverker.no har de BH/amme BH i mange størrelser, fra 65B til 105D. Jeg har bestilt fra de før, og varene kommer fort i posten, og er det feil størrelse går det fint å returnere varen, enten for godt eller for å bytte størrelse. Sjekk ut BH kalkulatoren de har i menyen også ;) Den hjalp meg iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...