Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har en venninne,som nekter å ta buss! Om vi har en avtale i byen feks,eller trening,så nekter hun å følge opp avtalen om mannen plutselig må bruke bilen i det tidsrommet vi har avtale... Jeg setter meg glatt på bussen for å være med en venn!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Hun høres jo gal ut! Tar gjerne buss jeg. Blir derimot kvalm i bil. Hun høres sær ut!!! Og ikke særlig miljøbevisst.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Det høres rart ut ja. Lurer på hva grunnen hennes er jeg. *nysgjerrig*
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Hun liker bare ikke buss sier hun. Og at hun skjønner ikke vits i å ta buss når hun har bil..Hi
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 At hun bare av den grunnen ikke liker å ta bussen, syns jeg er kjempe rar. Men men.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er faktisk helt enig med venninna di. Hater buss. Kjører alltid bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå