vekten desember baby Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er i gang med første runde med pergotime. 2 tabletter i 5 dager. Tatt de to første dagene nå. Ingen bivirkninger. Satser på full klaff. Fint å høre andres erfaringer også
MiraculixGRAVID Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Har ikke startet med pergo denne pp, men om det ikke klaffer denne gang, så vil gyn sette meg på pergo neste pp. Samme som deg - 2 tab i 5 dager. Så da blir det moro å følge med på deg å se hva som skjer og hvordan det går denne syklusen :-) Krysser fingrene for full klaff for dere :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er i gang med dobbel kurs, jeg også. Startet i dag! Spennende.... Men jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger, det tok oss tross alt litt tid forrige gang, også på pergo... Lykke til dere andre også!!
bente83 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Jeg begynte med pergotime januar. Første kuren fikk jeg ikke eggløsning. Så hadde jeg en ufrivillig pausemåned da det var tomt for pergotime i alle apotek (noen har god effekt av pausemåneder, men var egentlig ikke planen fra min gynekolog). I pausemåneden fikk jeg heller ikke eggløsning. Men på andre pergotimekuren fikk jeg en fin kraftig eggløsning, og testet positivt på lørdag Skal til gynekologen på ultralyd onsdag nese uke for å se om alt ser greit ut så langt! Lykke til alle sammen! Jeg har i alle fall god erfaring med pergotime, selv om det ikke klaffet på 1. forsøk!
Pinguspire Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Jeg går på min andre kur med enkel pergo, tatt i to dager nå. Tror ikke jeg hadde noen bivirkninger som jeg vet om;) Fikk el sist, på cd 23, tror kanskje det ble forsøkt sluppet ett egg rundt cd 13, men kroppen ombestemte seg visst. Men da bommet vi pga jobb:( Når fikk dere el med pergo?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Hei jenter Jeg har fire doble pergokurer bak meg, begynte i juli 2009. Har pausemåned nå og skal begynne på trippel-kur neste måned, bivirkningene har vært litt forskjellig fra kur til kur og alt etter hvor sterk/god form jeg er... er jeg sliten får jeg mer bivirkninger osv! Håper virkelig det klaffer snart, går snart inn i 3 prøveår... Har vært gravid tilsammen 6 ganger, men bare 1 fullført svangerskap, 3 aborter bare i fjor, altså 2 MA og 1 SA. Krysser fingrene for at det skjer ett mirakel snart Lykke til jenter!!! Klem fra
Night 78 - keiser og prins Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har tatt dobbel kur som du, Vekten baby 2010?, denne måneden. Ble egentlig ganske dårlig denne gangen. Er tredje doble kuren. Fikk positiv el test og klare symptomer på eggløsning, men var desverre bortreist hele den uken, så da bommet vi nok... blir pausemåned neste gang før ny dobbel kur. Sist gang hadde jeg to doble kurer før jeg ble gravid i pausemåneden.
vekten desember baby Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2010 Takk for svar:) Ja blir spennende å følge med. Har ingen forhåpninger egentlig. Men håper selvfølgelig at den sitter. Vi får holde hverandre oppdatert jenter
Solvims Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Hei jenter! Jeg er helt fersk pergo-chick :-) Fikk førstemann etter en pp. Da vi skulle planlegge søsken fant jeg etter et besøk hos gyn på dag 46 (!) i syklusen at jeg ikke hadde eggløsning den måneden. Jeg fikk resept på fem doble pergokurer og har tatt min første - fikk eggløsning for 6 dager siden :-D ..jeg har ikke hatt noen bivirkninger. Nå i "dpo-land" går jeg og kjenner etter tegn på om jeg har blitt gravid, men pergo kan visstnok ha bivirkninger som minner om graviditetssymptomer.. Har såå lyst til å starte testingen nå... vurderer i morgen tidlig.. (har en haug med billigtester liggende - så for meg en lang prøvetid da jeg fikk pergoresepten og gikk bananas på billigtester.no... ;-) Håper vi alle får klaff denne perioden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå