Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 må bre få det ut fyren jeg dater er i konstant krangel med xn. de bor 1t fra hverandre, og hun saboterer konstant at han skal få tid med ungen. Nå hadde jeg overtalt ham til å skite i henne, og bare overse henne og reise å besøke guttungen i helga.. Men merra fortsetter å kødde.. nå forventer hun at han skal sitte alene i leiligheten hennes i tre timer, mens mora har ungen, så hun kan gå på sminkeparty.. dette etter ungens leggetid.. og kan han få passe ungen.. neida.. han får jo hvertfall ikke bli skikkelig kjent med ungen sin om hun bare ødelegger ja vet jeg bare har hans side av saken.. og kan ikke si noe heller, ikke mitt bord.. måtte bare få det ut
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 og når han ville ta det opp med henne var hun så trøtt.. og sendte ham istede noe sånt som 50sms mellom klokken fire og seks.. stakkaren er jo stuptrøtt og skal ha dobbel vakt på jobb... Argh.. INGEN får ødelegge ham, han fortjener så uendelig mye bedre HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå