Synn(d)e Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 http://enhjemmepappasbekjennelse.blogg.no/1269279639_pole_dance.html Hvis stakkarn får mer enn 100 kommentarer må han melde seg på pole-dance :-) Så kjør på med kommentarer jenter????
Monajenten Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Den bloggen er herlig, og Kaja er så nydelig! Har såklart stemt:-)
Synn(d)e Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2010 Hehe nei Men jeg leser bloggen hans fast, og tenkte jeg skulle være litt kvinnesolidarisk å hjelpe henne med å få han på pole-dance ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå