Gå til innhold

neseblod hos gutt 16 mnd.....farlig??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri hørt om neseblod hos så små barn jeg...? og lite info på nettet

 

det renner ikke, men "levrer" seg liksom når han sover- og tetter hele nesa. Blir sånn blodig snørr-skorper da..

 

har vart i 3 dager ca( med litt skorping hver gang han har sovet..)

 

noen erfaringer?

ringer legen uansett i morgen..redd han kan ha for mye/lite vitaminer/mineraler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så små barn kan godt blø neseblod. Hos noen skjer det når de blir for varme. En del barn er "lettblødelige."

 

Men om ungen har gjentatte episoder som du beskriver det, høres det ut som en god ide å ta en prat med lege. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...