lillemirakel!! Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 har aldri hørt om neseblod hos så små barn jeg...? og lite info på nettet det renner ikke, men "levrer" seg liksom når han sover- og tetter hele nesa. Blir sånn blodig snørr-skorper da.. har vart i 3 dager ca( med litt skorping hver gang han har sovet..) noen erfaringer? ringer legen uansett i morgen..redd han kan ha for mye/lite vitaminer/mineraler??
Gjest ->>- Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Så små barn kan godt blø neseblod. Hos noen skjer det når de blir for varme. En del barn er "lettblødelige." Men om ungen har gjentatte episoder som du beskriver det, høres det ut som en god ide å ta en prat med lege. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå