Gå til innhold

Ganske overfladisk innlegg, men. Menn med liten tiss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiss, pikk, kuk, stake, lem eller hva dere vil kalle den.

Vet gjennomsnittet til den norske befolkningen ligger på 14-15 cm, men det hjelper ikke på at jeg synes at min kanskje_snart samboer har liten tiss. Den er nok like under gjennomsnittet.

Tilfredsstiller han meg godt? Av og til, men vi bruker ofte leketøy i tillegg. Jeg har aldri ymtet frempå at den er liten, men når han ikke vil bruke leketøy i tillegg, så er det ikke så digg som det kunne blitt.

Er jeg perfekt som tillater meg å klage lurer dere vel på? Nei, har nok mine feil jeg også.

Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har vært borti lignende. Det er kjipt.. Ødelegger helheten litt ja.

Skrevet

Jeg har det motsatte problemet. Skulle ønske den var litt mindre.

Skrevet

Jepp... jeg gjorde det slutt med en pga problemet, fantastisk mann, men det ville jeg bare ikke leve med resten av livet!!!

Skrevet

Jeg har hatt problem med å ha hatt kjæreste med lang, men tynn tiss.

Ikke noe særlig deilig med en stake på størrelse med et stearinlys.

Sa ingenting, men ble en kløpper på å fake orgasme.

Skrevet

Jeg har det fint sammen med mannen min. Han er "flink" i senga. Men... han er liten. Kjenner nesten ikke at han er inni meg.

Har det fint som sagt. Men ÅH som jeg savner å bli tatt av en skikkelig stor en.... vi har vært sammen i 7 år nå... og skal (forhåpentlig vis) være sammen resten av livet.

Jeg blir litt sånn "doh!" av å tenke på at jeg aldri noengang mer skal bli "knulla skikkelig"

Skrevet

Hehe, jeg måtte le litt av innlegget ditt, 22:38, men skjønner deg godt. Det er en kjedelig tanke. Exen min sin var så liten at han hadde problemer med å komme under sex, mange stillinger fungerte overhodet ikke...

Skrevet

Det er det jeg også tenker. Jeg vet at jeg kommer til å ha det fint seksuelt. Men er fint nok? Vil vi ikke bli tatt med storm og ha det kjempedeilig..

Det er ikke meg å tenke slik, og jeg føler meg ekkel når jeg skriver dette for det er en person jeg er villig til å dele resten av livet mitt med.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...