Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Syns det har gått så fort denne gangen.. Har en på 19 mnd også. Hvordan er formen? Har fått bekkenplager denne gangen, så jeg vurderer å måtte sykemelde meg etter påske.. Hadde egentlig tenkt å jobbe helt fram til permisjon, men vil jo ikke bli et vrak heller.. Håper dere er i form da!
*Stinemor* Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hei! Jeg er i uke 32. Jeg er førstegangs Formen min er super! Var såvidt kvalm i begynnelsen, eneste var at jeg var litt trøtt i starten. Hadde det ikke vært for magen, hadde jeg ikke merket at jeg var gravid hehe!
fresh Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 jeg er også i uke 32 Endelig begynner det å nerme seg. Det gik så fort i begynnelsen, men da jeg tok permisjon fra studiene i januar, gikk tiden fryktelig seint... Har også bekkensmerter, så jeg kan ikke gjøre all verdens heller. Jeg er drittlei, og gleder meg til babyen kommer. Håper jeg slipper å gå ut tiden, den magen er så i veien. Sist synes jeg det bare var gøy, men det forandrer seg vel litt når du har en liten å ta vare på utenom Når har dere termin da? 25 mai her, men håper h*n kommer litt før, slik som førstemann
*Stinemor* Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Termin 20.mai Håper jeg får før.. *krysser fingrene* :-D
Trimdama Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Her er det termin 17 mai Er i uke 33 på BIM sin kaklkyle. Har hatt ett tøft svangerskap, men det er godt vi ikke vet da Ekstrem kvalme i 24 uker og masrier etc nå. Kynnere fra uke 20. Er førstegangs og inntill den selektive hukommelsen starter kicke inn, blir det enebarn! HEHE. Slimproppen gikk for en uke siden, så det med termindato blir spennendes! En får jo en falsk forhåpning om fødsel før tiden. Helst ikke nu da- det er jo vel egoistisk! Sånn uke 37 ville ikke vært meg i mot! Lykke til damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå