Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har så sykt mensmurringer om dagen, både foran og bak.. Men prøver å lindre med varmt bad og annet. Men ofte går tankene mine på å ta et par paracet. Hvor enkelt ser dere på å ta det, dere som er i lik situasjon? Vil ikke ta for mye heller liksom. Tok før jeg la meg igår, og ingenting siden.. Vil ikke skade forsteret heller.. Er 37+1
Mammaaaaaa Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Pleier å ta før eg legg meg når eg har det sånn som deg. Er 33+4 og har masse mensmurringer og kynnere heile tida, men tar kun rett før eg legg meg når det er veldig vondt. Legen min sa det var ok så eg fikk sove, men ikkje meir enn 1-2 stk og ikkje kvar dag. Men har og hørt at du helst ikkje skal ta i det heile tatt, men eg velger å stole på legen min her. Jordmor på føden har og sagt eg kan ta når det er skikkelig gale.
NormaJean Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Det er ikke farlig å ta paracet, følg pakningsvedlegget så går det helt fint. Les på felleskatalogen.no hvis du er usikker på et legemiddel: hentet derfra: Graviditet og amming. Ingen uheldige effekter på fosteret er vist. Går over i morsmelk, men virkning på barn som ammes er ikke sannsynlig. Rådfør deg likevel med lege ved mer enn tilfeldig bruk av Paracetamol Actavis under amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå