:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 hihi.. jeg og noen fra klassen var på blitzhuset i sta og spiste lunsj. og en søt litt stille gutt fra klassen ble med. og jeg tror han syns hele opplegget var litt rart... hehe.. men han ble med og alt gikk veldig fint helt til han tok fram en sjokolade.. hehe.. også sier jeg "du kan ikke spise den her, tenk om de tror du er for barnearbeid" da var det en som gjemte sjokoladen sin fort.. haha.. det var så morsomt og søtt jeg digger sånne ting... hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 hehe..jeg ler av det enda.. hehe.. og han turte ikke ta den fram igjen heller selv om jeg sa at jeg tulla... hehe
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Hehe, kan finne på å si sånne slemme ting jeg også. Ikke så pent gjort da, men...=P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2010 hehe.. men det er jo så gøy og han kjenner meg nå.. hehe.. så han tilgir meg nok... hehe.. spørsmålet blir vel om jeg får med han på lunsj dit en annen gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå