Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har ei lita jente på snart 4 uker som sliter med magevondt hver eneste kveld.Fullammer ikke,gir vel mme 70% og ammer 30%. Så fikk jeg ett råd om å gi miniform da.Kjøpte ei lita flaske, gav de 10 dråpene før måltidet, og så smalt det. Ho HYLTE som besatt i en time nesten uten å trekke pusten. Etter en time gav jeg sukkervann, og ho ble helt stille- så sovna ho. WTF skjedde?? Kan det ha vært miniformen? Andre som har opplevd liknende?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hmm.. Minifom er jo egentlig bare sukker, så jeg kan vel ikke helt tro at det var den som utløste det. Men det kan jo høres ut som kollikksmerter? Min erfaring er at det eneste som funker skikkelig på luftsmerter er sukkervann.. Fennikkel te (med litt sukker i) er også fint ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Men hun har aldri hatt så vondt før.Kan minifom gi en kollikk reaksjon? Jeg tør ikke gi det igjen:( Kan hun være for liten til å få minifom? HI
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Minifom funket aldri med eldste :-( Her var det kolikkgrepet som funket. Husker den dag idag at jeg så på MacGyver og bysset henne på armen, med gluggu mine supertrøtte og tørre. Helt øm i armen etterpå :-s heldigvis gikk det over når hun var 4 mnd :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Jeg tviler på at min har kolikk,det er en times tid hver kveld ho har magesmerter. Ho er elendig på raping,men fiser endel etter sukkervannet. Så jeg klager ikke,men det gjør jo vondt i hele meg hver gang ho har så vondt:-( All ære til dere som "holder ut" med kolikk barn,dere er fantastiske. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå