Gå til innhold

Er dere spent på selvangivelsen da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vi!!!

Håper inderlig vi slipper å betale!Mannen trakk de siste tre lønninger med 50 % skatt for å ikke få baksmell,så blir spennende å se:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg er helt fersk alenemor, så er jeg rimelig spent, ja. Tror ikke jeg får baksmell, men må jo nesten for skams skyld være med og betale noe om (eks)mannen min får baksmell, noe jeg frykter...

Skrevet

Småspent:-) Tipper vi får igjen rundt 20 000,- tilsammen, og blir veldig overrasket om det skulle bli baksmell.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Jepp... Veldig usikker på hvordan det går... Fikk igjen 45 000 i fjor, så sååå ille kan det ikke være i år, men renten har jo blitt mye lavere og mannen gikk endel ned i skatt ifjor.Tror ikke vi skal få baksmell ihvertfall. Kan vel egentlig regne det ut nå selv, men jeg blir bare stressa og tenker at noe er regnet feil/glemt, så venter og ser, så får jeg heller gå over den da=)

Skrevet

Fikk den i dag vi,og gikk bra denne gangen også :)

Skrevet

er ikke så spente her i huset.

jeg har regnet ut, og jeg pleier ikke å bomme med så mange kronene, desverre får jeg si.ligger vel på ca 0 tenker jeg, men er greit nok det da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha! Kommer alltid noen sånne; "vi har fått den" før den kommer. Dere har ikke det, vetdu :) Med mindre du jobber i skatteetaten, da?

Skrevet

Palmesus:mamma og pappa hadde og faktisk fått den idag, syns det var rart jeg og siden jeg trodde den ble SENDT ut fra idag.Men tror ikke min far lyver om det altså..hehe..:-)

Skrevet

Vel, vi fikk den også i posten i dag! Var veldig overrasket,da det stod at utsendelsen skulle starte i dag, men den lå i posten til både min mann og meg! Bor i Akershus

Skrevet

Fikk den idag vi også, sammen med store deler av Østfold!

Skrevet

Ja, er litt spent ja. Fikk vel ca 6-7000 i fjor. Håper det blir litt iallefall, men siden jeg har tabellkort så blir det vel ikke så mye...

Og så vet jeg ikke om det spiller inn at man går ned i 80% lønn under permisjon??

Blir spennende iallefall!

Skrevet

Fikk den idag jeg altså! Samme med resten av familien! Så det er nok noen som har fått den idag,jo!

Skrevet

Fikk den også i dag- men ikke samboeren min. Overraskende at den kom så fort. Gikk heldigvis i pluss..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Greeeeit, jeg gir meg ;o)

Rart at den ikke ligger på altinn da, når de har sendt den ut. Trodde også den ble sendt ut idag, det er jo det det står på sidene dems :)

Skrevet

Min er jeg ikke spent på, igrunn bare på hvor mye jeg får igjen for det gjør jeg.

Men min mann er jeg mer spent på, men tror han går litt i pluss. Har ikke råd til noe baksmell nå hvertfall.

Skrevet

hehe.. det skjer det samme vært eneste år så jeg kan ikke si at jeg gleder meg så voldsomt

Skrevet

Må nok gi deg på den ja palmesus,hvorfor i all verden skulle jeg lyve om det?? :D De fleste i fam har fått den i dag,bor i østfold.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, neida :) Var ikke sånn ment altså, og absolutt ikke vondt ment! Men hvert år pleier det å komme tulleinnlegg for at folk skal gå helt av stabelen. Men jeg beklager altså, ikke meninga og ikke tro deg, tenkte du bare ville erte de som ikke hadde fått ;o)

Skrevet

Jeg har tjent så lite at jeg tror ikke det kan bli snakk om mange kronene den ene eller andre veien. Men blir dermed overrasket om jeg går i minus (har hatt en del ulønnet permisjon)

Skrevet

Helt greit palmesus, like blid jeg altså:)

Visste ikke at det pleide å være tulleinnlegg om det,hmm mye rart å lære om dib hehe.

Skrevet

Nei.. ikke tjent noenting i hele 2009 så veldig lite spent...

Skrevet

men er det noen som vet om den er tilgjengelig på altinn etter midnatt? Ble plutselig veldig nysgjerrig.... hadde glemt det helt til jeg så på nett at noen hadde fått den, og da er det nesten så jeg ikke klarer å vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...