Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Er det jeg som er kjip...? Jeg har et barn på under et år... nettopp flyttet fra BF og jeg har ME. Jeg og BF har slitt veldig gjennom noen år... Jeg er sliten, trøtt og har mange vonde dager. Jeg flyttet for jeg trengte tid for meg selv. Men ett av mine søsken spurte om å få bo hos meg en liten stund, grunnet romkameraten hans/hennes. Nå har jeg fått vite at det blir 3mnd. Uff... er det jeg som er kjip? Jeg føler ikke jeg kan slappe av hjemme og jeg har ikke mulighet til å sette meg ned og tenke. Han/henne er mye hjemme også.... har ikke vært utenfor døra hele helga..... Jeg er veldig glad i vedkommende.... men jeg blir så sliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå