Gå til innhold

Noen som begynner å føle seg tunge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 26 og har gått opp rundt 7 kg. Den siste uken har jeg begynt å føle meg mye tyngre, og synes nesten magen begynner bli litt i veien, spesielt når jeg skal reise meg opp av sofaen/sengen. Er det litt tidlig å begynne føle det sånn? Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Jeg er i uke 27 i dag. kjenner meg tung, ja. Jeg har bare 2 uker til tredje trimester, men det blir tunge tre måneder. Magen min står rett ut og har gjort det lenge, og er nok med på å gjøre dette litt tyngre. Veldgi forskjøvet tyngdepunkt. Har lenge hatt litt tungt for å reise meg fra lave ting (sofa, seng). Det er vel bare å le litt av sin egen "invaliditet" :-) Jeg pleier å stønne høylytt, for så å kunne le av meg selv etterpå. Alt for å holde humøret oppe. :-)

Skrevet

Hehe:) Jeg også!!! Og jeg er bare akkurat begynt på uke 23! Er det mulig.. Synes det bare er morro, men merker allerede at det er tyngre å komme seg opp trapper, stolerog sofaer.. Blir spennende med ryggen når man er begynnende invalid allerede..

Skrevet

Samme her. Uke 23 og 7 kg +. Begynte å merke tyngden forige uke. Blir andpusten for alt jeg gjør. Mye av grunnen er nok at jeg har fått treningsforbud siden uke 15 og er 100% sykemeldt. Sliter i tillegg ekstremt m bekkenet da!

Skrevet

Ja! Er i uke 24 jeg da, siste uken har jeg kjent veldig på det. Verste er om natta, får virkelig ikke sove. Dette blir lange måneder :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...