Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Yngste på 9,5 mnd kastet opp ganske kraftig i halv åtte-tiden, og gulpet litt etter det. Har ikke vært noe siden og formen hennes virker egentlig bra, men jeg er jo livredd for omgangssyken da... Håper det bare er noe hun har spist... Smitter det gjennom lufta også? Kan jo ikke unngå kontakt med henne og med oppkast, men har vasket og spritet hender for harde livet, kokt smokker og skrubbet alt som har vært i nærheten av spy... Hun spydde også på et lammeskinn som bare kan vaskes på 30 grader, om jeg vasker det 2-3 ganger, holder det da? Har ikke lyst å kaste det, det er helt nytt og kjempebra... Mannen er litt skeptisk angående jobben sin også da, om han har smitte i seg... Han jobber med matvarer. Ikke så mye direkte da, sitter mest på kontoret, men går jo forbi alle matvarene maaange ganger for dagen og snakker mye med de som jobber ute med matvarene. Kjipt å sende spysykebakterier over på matvarer=P Om hun ikke kaster mer opp nå, er det mest sansynlig bare noe hun har spist da eller? Ja, jeg er hysterisk for spysyken! Skulle vært en vaksine mot det, hadde glatt betalt flesk for det, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå