Gå til innhold

overdriver jeg? ...så usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst på en et barn til..

men det vil ikke samboeren, han synes det blir alt for tett.

så da må jeg jo bare godta det da.

men her om dagen så ville han "ha seg" og jeg sa at jeg ikke brukte prevangsjon fordi jeg venter på mensen (p-piller)..

så senere den kvelden sa han at han ville prøve på baby, og jeg ble jo kjempeglad. og vi hadde oss.. neste dag sa han at han ombestemte seg igjen. det var bare for å få seg noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å nevne at jeg ble kjempeskuffa. og han synes det er rart?

HI

Skrevet

for en umoden og useriøs dritt han er....

Hater sånne mennesker som utnytter for å få ting...

Skrevet

Hehe! Da tenker han ikke særlig langt! Hvis det blir baby ut av det som skjedde kan ikke kan komme og si "jamen jeg vil jo ikke ha flere barn nå". Den som er med på leken må tåle steken;)

Skrevet

Takk 20:52, det trenger jeg å høre nå. han ER en dritt

HI

Skrevet

IKKE finn på å få flere barn! Dere er jo unger selv!

Skrevet

Det tenkte jeg også 20:53, men ble ikke noe baby på meg :S dette skjedde for ca 1 mnd siden og nå sitter jeg her med mensen og IKKE gravid :(

HI

Skrevet

hva mener du med det 20:55? må utdype deg litt mer da

Skrevet

Neste gang han prøver å få seg noe er det bare å vende ræven til så sier du at det blir gjerne barn av slikt, så da kan vi ikke ha sex... dessuten er ingen prevensjon 100% sikker.

Eller tenn han, be han slikke deg til orgasme... når han vil ha sitt så sier du at :jeg bare ba om det slik at jeg kunne bli tilfredsstilt.

Hilsen 20:52 (som blir veldig barnslig i enkelte situasjoner)

Skrevet

Han virker som en idiot. Både i betydningen "uintelligent" (skjønte han ikke at det kunne bli baby den kvelden?), og som i "egoistisk og slem".

Jeg synes du skal tenke deg veldig godt om før du får et barn til med en så umoden mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...