Gå til innhold

To av mine kollegaer er utro med hverandre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge er gift og har barn. De er ikke flinke å skjule hva de driver med,så de fleste på jobb har fått det med seg.

Hva ville dere gjort om dette var deres kollegaer?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Gjort? Mener du heie, kjøpe blomster, spørre om å få se på, eller hva?

Skrevet

Jeg mener om dere ville ignorert det eller brukt informasjonen til noe.(tenker da ikke på utpressing eller kikking)

Skrevet

"tenker da ikke på utpressing eller kikking"

kikking??

Skrevet

De eneste gangene du skal gjøre noe med informasjon du får om mennesker, er hvis noen er slemme mot barn.

Voksne folk må ta ansvar for eget liv.

Skrevet

Som i å se på... (det var en spøk)

Sug lut; du har lav moral, det har jeg skjønt for lenge siden

Noen andre med litt høyere moralsk standard som vil svare?

Skrevet

De har begge små barn som neppe syns det er festlig at den ene av deres foreldre puler på jobb med en kollega.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvor er moralen din i dette da? Mener du du har et utgangspunkt for å opphøye deg til dommer i dette?

Gjest sug lut
Skrevet

Så barna vet om det altså? Du har sørget for det?

Skrevet

Jeg syns det er demoraliserende for arbeidsmiljøet, i tillegg til at jeg syns syns i deres partnere og barn som blir holdt for narr på denne måten.

Skrevet

Ja men da blir sikkert alt bedre om du avslører dem.

Skrevet

Jeg er dritmoralsk. Jeg hadde definitivt gått for kikking.

Skrevet

Nei, men dette er et arbeidssted med 50 ansatte som alle har fått med seg forholdet mellom disse to.At det kommer ut er derfor høyst sannsynlig,uavhengig av om jeg medvirker eller ei.

Skrevet

Jeg hadde nok sendt noe anonymt til de stakkarene som er uvitende og som blir bedratt. Så hadde jeg kunne hatt ren samvittighet, og da hadde det vært opp til de hva de skulle gjøre med informasjon.

Gjest sug lut
Skrevet

Pisspreik. Du bobler over av lyst til å være den som eksponerer noe, slik at du får en posisjon du ellers aldri klarer å kare til deg, og samtidig kan fremstå som moralens strenge og høye beskytter og uffe deg høylytt fra rettmessighetens trone. Komplett taper-instinkt, med andre ord.

Gjest sug lut
Skrevet

Du er nå gullande god også, 2059. DET hadde gitt deg ren samvittighet, altså?

Skrevet

faen ass.. hadde jeg vært kona til den utro mannen i bilde der, så ville jeg gjerne vite at mannen min er utro ja...ville ikke blitt holdt for narr på denne måten.

hadde jeg vært deg, så hadde jeg sagt i fra til deres "bedre" halvdel hva de egentlig holdt på med på jobb..

Skrevet

Du er god på personanalyser du...

Dersom jeg velger å gå videre med dette vil det være anonymt. Jeg ønsker ikke å blande meg, men jeg ville selv ønsket å vite det dersom min mann holdt på slik på jobb.

Skrevet

Det er min mann du snakker om, og jeg vil ikke få denne informasjonen fra deg!

Vi informerer hverandre om det vi ønsker den andre skal vite, uten din hjelp!

Gjest sug lut
Skrevet

Tysting, med andre ord. Det er skikkelig schwung over slikt.

Skrevet

Tysting? Er du en del av B-gjengen eller?

Skrevet

Been there done that! Vi er i dag samboere. Mannen min slo meg, kona hadde ikke spriket meg beina på over tre år. Shit happens og det er jeg dypt takknemlig for!

Gjest sug lut
Skrevet

Du vil altså snike info til ledelsen eller til ektefeller fordi du da får en eller annen tilfredsstillelse? Det må da være andre ting man kan bruke livet sitt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...