Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har aldri tenkt på meg selv som en "harry" person, ut i fra den definisjonen jeg er vant til. Her er harry noe som forbindes med Volvo Amazon og gamle amerikanere, revehaler og wunderbaum, en stil jeg aldri har vært i nærheten av. Men på dib får man passet påskrevet! Jeg har både et par furubokhyller, IKEA-møbler og klær kjøpt på H&M. Jeg er student, og har ikke råd til å bruke masse penger på en unik og interessant stil. Hjemmet mitt er koselig, og klærne mine passer til kroppen min. Men jeg er åpenbart harry, uten å ha ant noe om det i alle disse årene?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Hehe, da er vi to Jammen bra man er blitt voksen nok til å vite at det viktigste er at man trives med seg selv!
Hopptetussa90 Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Du bruker vel tilfeldigvis ikke tunika og tights også vel? Da er du virkelig dømt.
2 små og en undulat Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Hehe, jeg tror du er helt normal;) Men ifølge dib er man nok harry om man er normal..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Det kan du si Det plager meg veldig lite, for jeg tror ikke folk i omgangskretsen min kjenner til dib-definisjonen av harry. Hm, i såfall er jo de det også, mye IKEA med et furumøbel eller to inne i mellom i mine venners hjem. Og noen ganger når vi samles med barn, spiser vi taco! Med karbonadedeig og mye grønnsaker riktignok, men taco it is. For en blodharry gjeng vi er HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Det er nok så galt, Rekefaen. Elsker tights og tunika-stilen. Selv om jeg er slank, til og med! Ai ai ai... Noen ganger møter man seg selv i døra, ja HI
Hopptetussa90 Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Det er jo totalt fadese. Hvordan tør du stå frem blant alle tyrannene her inne? Ps: Det er ikke lov å skrive at man er tynn. Det er galt og fy-fy. Endre med at en eller annen føler seg stødt. Haha!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Ja, men kan vi ikke bare bestemme at det er in å være harry, da!? Hvem bryr seg? Det viktigste er at du liker deg selv, klærne dine og hjemmet ditt. Drit i hva andre måtte mene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå