Gå til innhold

Er lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil føde nå, men får vel gå tre fire uker til. Ja jeg vet at de kommer når de kommer, men i dag er jeg lei alt sammen.

Dette er nr tre og har i de siste tre fire ukene hatt sammenhengende kynnere, skulle nesten tro det var en kynne som aldri går over. Alt blir beinhardt, også er det dette bekkenet da, som vil at mor skal ligge flat og ikke gjøre noen ting, akkurat som det går når man har en på 21mnd og en på fire år hjemme.

Så ver det humøret da, at det går ann og bytte så fort fra latter til tårer, fra tolmodig og leken mor til et beist uten like som mest har lyst til å stille seg opp å skrike høyt.

Har jeg glemt noe tro, nei tror ikke det.

Gubben er helt utrolig som holder ut med et humørsvingende gravid troll som ikke altid vet sitt eget beste, hvorfor gå i gang med stor husrengjøring når kroppen mest har behov for å ligge rett ut.

Jm sa at vi får bare håpe at disse kynnerne gjør jobben sin og modner opp der nede, får vel spørre gyn neste tirsdag om han kjan røske litt når jeg skal på min siste ul håper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra at jeg bare har 4 dager igjen til termin, og min minste er 20 mnd (eldste også 4 år!), høres det ut som vi har identiske innspurter - all mulig sympati, medfølelse og forståelse fra meg til deg!

Utrolig men sant - man kommer i mål til slutt! Og all ære til våre kjære som holder ut, sier nå jeg... selv om vi SELVSAGT skal ha storparten av æren :D

Hold ut, og følg dine impulser, ikke godt å komme utenom likevel ;)

Skrevet

Jeg har også 4 uker igjen, men kunne gjerne fått babyen nå;-) Jeg er dødssliten, sover ikke på natta, bekkenløsning, kvalm, krykker, kynnere og doturer hele tiden!

Men jada, hun kommer når hun kommer:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...