Gå til innhold

Babycalling med to sendere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Altså med to babyenheter. Har to små og kunne trengt en ny babycalling. Noen med tips? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doro har en med to foreldreenheter, og de kan visstnok brukes som sendere også.. Har aldri prøvd, for storesøster hører vi uansett!!! Men det er verdt å sjekke ut:)

Skrevet

Vi har den doro med 2 foreldreenheter. Kjempe praktisk. Den kan stilles inn som trådløs sender og mottager i tillegg til den som står fast inne hos lillemann. Veldig praktisk å ta med når vi skal bort, så er vi ikke avhengig av strømtilgang:-)

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309123

  • 3 uker senere...
Skrevet

Men går det ann å bruke en sender hos storesøster og en sender hos lillebror? Noen som har testet?

Skrevet

jepp det går helt fint å bruke begge senderene og ha 1 mottager. Kjekt nå som vi venter nummer 2!

Det er bare å stille den inn. Vi har merket med rød teip hvilken av de 2 trådløse vi bruker som sender slik at vi ikke blander.

Skrevet

da går bestillingen i dag:) takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...