T#3 Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Sikkert ikke noe å stresse over, men jeg kjenner jeg er litt bekymret... Noen som kan berolige meg?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hei! Vet ikke om jeg kan berolige deg, men vi er mange med seteleie! Og du er ikke uke 30 enda, så sjansene er stor for at h*n snur seg! Se tråden litt lenger ned: "Flere aprilmammaer med seteleie....?"
Ungmammamia Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg henger meg på her.. Wr snart uke 31 og litt engstlig...? Noen tips for å snu piken i magen?
~~ElleMelle~~ Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Jeg hadde seteleie til uke 34 eller noe sånt sist gang. Rundt uke 30 har de jo akkurat begynt å kjenne etter leie til babyen og tror ikke det er noe å stresse med enda, det er fortsatt greit med plass å snu seg på der inne.
Minimags -07 og mai -10 Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 ultralydkontroll i uke 30 viste seteleie og gynekologen sa at 20% fortsatt ligger i sete denne uken. Men på lørdag kveld snudde h*n seg Jeg har vært rimelig bekymret for denne babisen er så rolig og turnuer lite (sammenlignet med storebror). Jordmor bekreftet i dag at det nå er hodeleie og jeg er kjempe letta... Babyen din snur seg nok de fleste gjør det...
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Det er ikke inne i "kontrolloppsettet" å sjekke før i uke 32. De har jo kjempegod plass i mange uker enda! Vet av flere som har snudd seg i uke 36-37. Ene fikk plutselig seteleie etter hodeleie hele veien tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå