netrom Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Var og skulle se på en mobil som er på tilbud til 699 m telenor. Kom inn i butikken og der ser jeg den er til 1kr med samme abonnement:) Men fikk den ikke til den prisen gitt:) 699 var allerede et godt kjøp sa de. Er det ikke sånn da at når de har prisa feil så skal de gi meg det til den prisen de har satt? En ting er at det stod 1kr, men de hadde og totalsummen for et år til da 698 billigere. Var noe tull med registrering så blei ikke noe kjøp. Skal innom igjen i morra og da regner jeg med de har klart å prise om.
LadyLuck & Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 hadde stått på krava.. opplyst pris er opplyst pris..
It's all about me Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Har de priset feil skal de selge til den prisen og deretter endre. Du skulle stått på krava, for du hadde rett til å få den til 1,- Eneste unntaket er hvis feilprisingen er så grov at en med eget skjønn bør se at det er feil pris. Eks en bil til 1,- Men det er jo ikke tilfelle her.
netrom Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2010 ringte i stad og sa jeg kunne komme innom etter 15, var noe tull med telenor sine sider. Stikker nok innom før og da bør de jaggu meg ha klart å prise den om, ellers blir det mob til 1kr:)
Monajenten Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Totalsummen er selvsagt 698,- mindre siden telefonen koster 1,- istedenfor 699,- :-p Telefonen er regnet med i totalsummen:-)
netrom Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2010 ja, skjønte den:) Vet ikke åssen de regner ut priser der, men tenkte at en ting er om de hadde satt den til 1kr og totalsum i andre enden hadde vært den samme som for 699.
Monajenten Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Ahh sånn ja. Men jeg skjønner ikke at du ga deg, jeg! Feilprising er feilprising og det skal ikke du straffes for!!
netrom Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2010 angrer nå, men kanskje nye muligheter i morra:) Blei stress, fruen skulle bort og jeg måtte hjem til min tre små
Monajenten Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Ja det er ikke alltid like lett å tenke klart når man kommer opp i sånne situasjoner. Får krysse fingrene for at det blir superbillig tlf på deg imorgen;-) Husker jeg skulle kjøpe tlf til 1 krone engang, og så hadde jeg søren meg ikke en krone på meg, hahaha:-D Skulle til å betale med kort, men pappa var med så han spanderte på meg:-p
netrom Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2010 var på elkjøp idag og der hang jammen meg lappen enda så da blei det mob til 1kr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå