Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i sånne gode vogntrekk?? På lilleprinsen var de utsolgt for, og fikk ikk inn nye før i mai.

Jeg har faktisk to typer men ikke bra nok. Den ene har alt for stor åpning foran og den andre er så kompakt at det ikke går an å puste i den(fulgte med vognen).

Jeg ønsker meg en som har en slags luke foran, men som likevel har liten åpning som går fint an å få pustet i. Er det noen som vet hvor jeg får tak i en slik?? Link??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regntrekk du mener ?

Teutonia sitt er supert, ihvertfall til 4 hjulinger. Det selges på babyutstyrsbutikker.

Skrevet

regntrekk ja, men jeg har en teutonia, men det som fulgte med vognen er ikke noe bra i det hele tatt. Jeg har et slikt som er helt gjennomsiktig. Jeg såg på lilleprinsen at de hadde et i svart, men det var utsolgt. Har ikke sett annet enn merket Tulla i barnebutikker, men er ikke fornøyd med det.

Skrevet

De som følger med er dritt, men teutonia har et universalt i nylon. Svart, blå eller rød. Det har en stor klaff i gjennomsiktig plast til å brette ned. Koster 399 ca-.

Skrevet

Ja du skjønner hva jeg ønsker meg, men de var dessverre utsolgt på nettet. Vet du om de finnes i noen barnebutikker?? Jeg har sett på Reflex, barnashus men ikke noe der. Jeg ønsker meg en svart, da det matcher best med vognen.

Skrevet

Babykos.no har

Jeg kjøpte mitt på Reflex for noen år siden. Men, vognen dekkes jo helt av regntrekket, så det trenger ikke matche sånn sett.....

Skrevet

Takk takk. Reflex har helt sluttet med det. De kjører kun på merket Tulla og det har jeg, men det er sånn med full åpning ikke noen luke. Det blåser noe så voldsomt inn i vognen.

Skrevet

jeg bestillte svart igår hos kidsandcare.no

Skrevet

Skjønner. Da er Teutonia ssitt genialt. Har brukt det på tre ulike vogner, og sitter som et skudd. Alternativt, om du er bittelitt sykyndig, er det lett å sy på ei luke på ditt eksisterende rengtrekk. jennomsiktig plaststoff har de på stoffbutikker.

Skrevet

Jeg har også det trekket til Teutonia med klaff over - det er intet mindre enn helt genialt! Jeg elsker det!

Her blåser det ofte veeeldig mye, og da er det så kjekt! Blåser det ikke er det bare å vippe opp klaffen, eller ta av hele trekket (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...