Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Hmmm...det var et veldig godt spørsmål. For meg har ikke mye funket enn det å slappe helt av. Jeg har brukt å lagt et ull over magen. Ullet skal være litt varmt. Du kan legge ullplagget inn i ovnen på 50 grader med døren åpent. Har gjort det mange ganger uten noe problem. Ellers finnes det et opphav med smertestillende, men det funker ikke for alle.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Det lille fysiske vonde takler jeg (var mye verre før jeg fikk barn)....men det er alt som svinger oppe i topplokket som er problemet :-( Skikkelig humørsvingninger (det har kommet etter jeg har fått barn).
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Prøv å spis knekkebrød ! Var ett tips jeg fikk av ei tante som bor i england, det hjelper på meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Samme her! Hadde et innlegg her for en stund tilbake, men fikk ingen svar. Er forferdelig plaget jeg også, har faktisk nesten hatt selvmordstanker på det verste. Blir deppa, får angst, raseriutbrudd, sykt sjalu, rett og slett helt forferdelig. Vanskelig å bli tatt på alvor føler jeg, ingen som skjønner akkurat dette. Har prøvd nattlysolje, syns ikke det fungerte noe særlig. Kjøpte også en natur-antideprisiva på nettet, Depridix, fungerte kanskje litt. Og så gikk jeg til psykolog en periode, men han kunne ikke hjelpe så mye han heller, i og med at det er et fysisk problem egentlig, hormoner som koker. Vet ikke hvilke råd jeg skal gi deg. Men skjønner deg ja, det gjør jeg!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Da vet jeg i all fall så blir kveldsen min ikveld :-) takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Knekkebrød...? Mot humørsvingninger? Njaaaaa........................
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Jeg signerer den med depresjoner og raserianfall. Jeg er skikkelig hurpete, ja, et virkelig surt og grettent monster :-s Ja, absolutt ALT blir feil! Og gubben får jo lide for den minste lille ting :-( Googla litt, og kanskje jeg skal prøve meg på nattlysolje. Jeg er villig til å prøve alt! Leste også at det er fint lite legen kan gjøre. Kanskje også prøve magnesium og b-vitaminer.....hmmmm. Fant en artikkel: http://www.side2.no/helse/article2570539.ece Takk for forståelse :-) det hjelper litt! HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Det var en nyttig artikkel, magnesium må jeg hive innpå, skjønner jeg. Lykke til:) 19:15
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er også plaget med kraftige humørsvingninger før mensen..er mye deppa, sint, føler mye uro inni meg. Det som hjelper litt på meg er å komme meg ut, gjerne gå en laang tur.. møte folk selv om en egentlig bare vil mure seg inne. Gjøre noe en liker, feks dra på shopping, ta et langt bad. leie en god film..spise sjokolade:) Så er det viktig å få nok søvn! Ellers er jo nattlysolje velkjent mot pms.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 Akupunktur! Jævlig vondt, men det hjelper!!! På smerter, hunørsvingninger, alt som følger med PMS.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #14 Skrevet 22. mars 2010 Til Annie 19:59: Hvor settes nålene? Hvor ofte går du til akupunktur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå