Gå til innhold

Til dere som vurderer å kjøpe zumba...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...GJØR DET!!!

Nå har jeg nettopp trent i 50 minutter og jeg er dødssliten, svett og gjennomvåt, hehe:-) Fy steike for en vanvittig god trening! Og det beste - det er fantastisk gøy!

Velkommen stramme lår:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeei!

Jeg håpet du skulle si at vi ikke skulle kjøpe det!!

Jeg har vurdert lenge på å kjøpe det, samme som jeg har vurdert lenge å begynne på treningsstudio, rydde opp i boden, vaske bilen, sortere klesskapet osv..

Jeg trenger en grunn til å IKKE kjøpe det ;-)

Skrevet

Hehehe:-) En grunn til å ikke kjøpe det, får du IKKE av meg:-P

Det er genialt, rett og slett. Jeg er IKKE glad i å trene, men dette er jo bare kjempemoro! :-D

Skrevet

Blæ... nå synes jeg at du var sikkelig dust altså!

Jeg trengte jo ikke å vite det der =P

Du må ikke finne på å skrive noe her når du har klart å stramme opp litt altså! Det ville bare være dårlig gjort.

Håper oppussing og flytting virker oppstrammende på mine lår jeg, så slipper jeg å gå i fella å kjøpe zumba jeg å!

Skrevet

Hehehe jeg skal definitivt skrive her når jeg har strammet opp:-p

Men jeg vil da absolutt tro at oppussing og flytting hjelper på!

Skrevet

og annbefaler å kjøpe via tv.shop fremfor å laste ned.. da får man med vekt pinner som er supre (lurer på å knabbe tante sine)

Skrevet

Jeg har kjøpt på www.zumbafitness.no og fikk med de vektpinnene.

Skrevet

Å takk for tips! Har tenkt lenge om jeg skal bestille det:)

Skrevet

Ja, da har jeg trent zumba sculpt and tone i 45 minutter, og er om mulig mer sliten enn i går:-P

FLINKE MEG!

Skrevet

AAAAhhh Monajenten.. Det var jo som bare svarte:) Jeg sitter her med tett nese, rennende øyne og skikkelig aggressiv fremtoning og kaster vrak på alt jeg har gjort de siste ukene... Og så er du så flink??? Fysjom. Får vel rive meg ut av selvmedlidenheten og starte på ny frisk med spisingen akkurat nå!! ( vi tenker ikke på den halve stratosen, halve kjekspakken, pakken med pølsemarsipan fra julen og literen med brus jeg har kastet i meg uten å tenke i dag....

Starter på nytt igjen NÅ! Takk for motivasjonen;;))

Skrevet

Selvsagt tenker vi ikke på det som har skjedd! Vi starter NÅ :-D

Lykke til, så bra at jeg kan motivere da! Zumba er virkelig å anbefale, men hvis du er syk er det jo ikke så lurt å trene så mye akkurat:-)

Skrevet

Nei treningen får vente, men trenger jo ikke å tømme butikkene for påskegodis selv om jeg er litt forkjølet..... Jeg går herrene en god gang i klaging når sykdom inntreffer;)

Skrevet

Hahahahahah det har du rett i, påskegodisen kan få ligge fint i fred:-P

Hilsen hun som koser seg med nutrilettbar når sjokoladesuget tar over:-P

Skrevet

Monajenten,

Tok det lang tid før du fikk når du bestilte der?

Jeg er nesten overtalt;o)

Skrevet

Grunner til å IKKE kjøpe Zumba:

_du risikerer å bli hard og ekkel å ta på. Alt det gode, myke rundt lår og mage blir borte

-du risikerer å yte mer på jobben (er vel ingen som vil yte mer enn de må for samme lønn)

- hvis du ikke gjør det, får du ganske mye godis på coop obs akkurat nå for de penga gu sparer.

noen kunne finne på å invitere deg med på skitur o.l. i påsken dersom det ryktes at du begynner å opparbeide deg god kondis

Skrevet

nutrilettbar lurer på om jeg ikke skal prøve noe sånt, syns du det hjelper?

Zumba skal jeg jammen kjøpe jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...