Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 13 dager på overtid i morgen og fødselen skal settes i gang. Kl 9 i morgen tar de vannet. Kjenner jeg grugleder meg.. Gruer meg til fødsel, men gleder meg enormt til å få babyen i armenen! :-) Lykke til videre alle dere som fremdeles venter!
vero:o) Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 går så fint så...:)men merker det sjøl at en tenker litt mere når man vet hva man går til....masse lykke til:)
LivK har født Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Oi, masse lykke til! Håper du får sove litt i natt, kjenner jeg hadde hatt problemer med det i hvertfall! Jeg grugleder meg litt til fødsel jeg også, kjenner jeg... men er klar for kamp
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2010 Takk for alle lykkeønsninger! :-) Har hatt rier av og på med ca 8-10 min mellomrom i 2-3 timer nå så kommer kanskje allerede i natt. ;-) Dersom det ikke stopper opp er det ikke lenge til jeg tar kontakt med føden da jeg allerede har 4 cm åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå