LadyLuck & Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 skal nå farge håret så det ser litt mer normalt ut.. misslykka bleiking som endte i pissgult hår for tre uker siden.. har komunebrunt til vanlig, blå øyne.. noen med forslag til hva som kunne være fint på meg??
Mammaen til Isak Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Bare hver obs på at å farge bleket hår ikke alltid er en like lett sak, om du ikke har vært gjennom prosessen før Så mitt råd er å gå til en frisør, også hjelper hun deg finne en farge som kler deg også. Hårfargen skal jo gjerne passe til deg, hudfargen din osv:)
LadyLuck & Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2010 la btw ut et bilde på sia mi her, sånn det er nå
LadyLuck & Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2010 håret mitt har vært gjennom det mest oppgjennom.. før jeg bleika det var det første gang det bare var min naturlige farge siden jeg var 15 eller noe
Monajenten Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Jeg syns ikke det ser pissgult ut på det bildet, men det er jo gjerne ikke så lett å se. Syns du kler blondt hår, hva med noen lysere striper? Evt. lysebrunt tror jeg du hadde kledd.
LadyLuck & Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2010 lysere enn orginal fargen vet jeg ikke om jeg orker.. all den etterfarginga.. litt lyst på no mørkt, men veldig usikker
LadyLuck & Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2010 likte litt den brun/lilla på bildet her.. http://www.consumer.schwarzkopf.no/index.php?id=2537
LadyLuck & Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2010 ville de blitt fin på meg??? har vist plutselig grunn til å v fin =P innvitert til å tilbringe hele neste uke med en spesiell =) (han skal jobbe på dagen.. men vil jge skal være der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå