Gå til innhold

Noen med marsvin, som kunne hjulpet litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 marsvin, og har et lite spm...

Er det mulig å reise bort fra de en helg, eller klarer de seg ikke da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville jeg ikke tatt sjansen på. Kan ikke noen ha de over helgen da.. eller komme innom hver dag?

Skrevet

Jeg fikk beskjed av dyrebutikken at det gikk greit, men at man måtte fylle på med massemasse mat, og gjerne ha to vannflasker.

Vi har ikke gjort det så jeg har ikke egne erfaringer, men spurte da vi kjøpte de.

Skrevet

Prøver å få noen til å komme...men ikke alltid like lett :( Får se, men skal høre i dyrebutikken-lurt...de vet det vel??

Skrevet

Vi har marsvin og hvis vi skal være borte mer enn fre-søn så ber vi noen passe ham. Er det bare en helgetur så fyller vi på godt med mat, vann og høy samt gir ham en del gulrøtter, gnagepinner osv. Ser ikke noe galt i å la marsvinet være alene i 48 timer.

Skrevet

Jeg reiste bort max en natt uten at jeg fikk noen til å komme innom dem. De må i tilfelle ha flere kilder til vann (dersom vannflasken begynner å lekke f.eks.) Masse mat, grønnsaker og høy i høyhekk (ikke rett i buret)

Ville ha prøvd å få noen til å kikke innom en dag, men går det ikke så går det ikke.

Jeg har forresten jobbet i dyrebutikk. :-) Ikke nødvendigvis alle som jobber sånne steder som har veldig peiling, men det kommer jo an på butikken.

Skrevet

Vi har hatt marsvin og det hendte at de var alene en helg. De har jo selskap i hverandre. Før vi dro fylte vi godt opp med vann, tørrfor, høy og noe ferskt, og det gikk bare fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...