MillaLilla Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Kiwi inneholder mye c-vitamin, som er et vannløselig vitamin. Det vil si at hvis kroppen får mer enn den trenger skylles det overflødige ut med urinen. Jeg kjenner ingen grunn til at du ikke skulle spise kiwi (og det er jo så godt!), men hvis du spiser enorme mengder og er bekymret er det sikkert lurt å nevne det for lege (uansett er det nok mye bedre enn å helle i seg potetgull, brus og smågodt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå