Gå til innhold

Ha med veninne på fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3 gangs fødene, og har en backup med at min veninne skal være med på fødsel i tilfelle min mann er i nordsjøen da fødselen starter. Jeg har tenkt sånn på at sjansen er stor for at han er ute da det skjer, så jeg er liksom blitt vant med tanken med at hun skal være med, men nå ser det ut som at de KANSJE skal sette d i gang litt før tiden uansett, og jeg lurer på om jeg skal ha med min veninne og min mann.

Jeg har tenkt sånn på hvilken fin opplevelse det hadde vært å hatt med min veninne, men jeg hadde jo bare med min mann sist gang, og det var jo HELT TOPP det også. Kom liksom ikke på at jeg manglet noen der ;)

Så jeg er litt redd for at det skal ødelegge noe mellom meg og min mann at hun der der.

Det skal sies at hun og mannen min går kjempe bra i lag, hun er et helt fantastisk og forståelsesfult menneske!!

Om jeg skulle ombestemt meg og "kasta henne på gangen", så hadde hun forstått det også. Men det er mest tiden rett etterpå jeg er litt redd for at kan bli ødelagt om en 3 person er der!

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter KANSKJE og VENNINNE. Vips, har du lært noe nytt i dag og.

Skrevet

Og det heter ikke "da jeg føder" men når jeg føder.

Skrevet

TUSEN TAKK!!

Mye og gjør på forstår jeg?

Skrevet

Jeg hadde med ei venninne på begge fødslene, første fødsel hadde jeg ikke mann, og andre fødsel var både mannen, venninna og mamma med. Var ikke noe problem det. Har bare positive opplevelser med det.

Skrevet

Kan jo sende henne ut ike etter fødsel da.. Hun skjønner nok at det er en tid du og mannen din vil bruke alene på barnet.. :)

Så lenge det er greit for mannen din at hun er der, så er det vel bare å ha henne med.. :)

Er jo mange som har en med en doula, blir jo nesten det samme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...