Gå til innhold

Great... Strømregning på 10 000..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud!!! Hvordan i alle dager har dere klart det?

shit var et ganske dekkende ord ja..

Skrevet

Aner ikke, men ble så kvalm at jeg nesten kastet opp da samboeren min sa tallet..

Bor i en kald leilighet og har måttet fyre mye hele vinteren + at hafslund har sendt sånn "ca-regning" i løpet av det siste året, men da vi leste av nå ble det jaggu litt mer enn vi hadde regnet med ja.. Er vel vår egen feil, men.. Shit.

Skrevet

Vi fikk på nesten 6000, og vi bor på 67 kvm. Skjønner ikke hvordan det er mulig når vi har kun 3 varmovner i hele huset, men går mye varmtvann og vaskemaskin..

Skrevet

For det første så er det lurt å lese av hver gang dere får brev om det, så slipper dere ca-regninger. Kan dere ikke fyre med ved / installere varmepumpe eller varme opp leiligheten på en mer økonomisk måte?

Men når regningen først er kommet så ville jeg ringt og bedt dem dele den opp på tre - fire mnd, så blir det litt mer overkommelig:)

Skrevet

hafslund er sviiiindyrt!! bare et lite tips. våre regninger var skyhøye da vi hadde dem (Ikke like høye som deres da), og gikk greit ned da vi skiftet..

Uff, det er utrolig sure penger!

Skrevet

Vurdert å bytte strømleverandør? Hafslund er en av de dyreste du kan velge som strømleverandør.

Vi har fått en "ca-regning" på 4000;- og har en hel enebolig å drifte.

Skrevet

Jøss, skjønner ikke helt at det er mulig å få så høy strømregning. Vi bor på østlandet men det blir gjerne -25 på det kaldeste om vinteren. Bor over tre etasjer og huset er ganske kaldt og kunne vært isolert bedre. Fyrer nesten utelukkende med strøm (har varmepumpe), men supplerer litt med parafin og ved når det går under -15. Strømregningen for desember, januar og februar ble ca 4000 kroner.

Dere bør sterkt vurdere alternative fyringsmåter. Har dere ikke mulighet for å bruke peis e.l. bør dere tenke på varmepumpe.

Skrevet

Vi bor i enebolig og fikk regning på 6000.. Så kom jævla nettleia i tillegg.. Blei 8000 tilsammen uanset.. Selvom vi har norges energi.

Skrevet

Oj,10 000? hehe og jeg som syns synd på oss:(

Vi bor i enebolig og har fyra masse med ved i tillegg til tre panelovner... Varmepumpa går jo jevnt hele tiden også, slik at det alltid er et minimum av varme i huset:))

Men allikevel fikk vi nå en regning på 6300,- uff, det er sure penger:(

Men men, burde vel kanskje bytte ut vinduer og dører for de kan jo ikke være tette....

Skrevet

Puh, glad jeg valgte fastpris på strømmen til litt over 30 øre pr kWh tidligere i høst...

Et tips til andre - vent til høsten igjen, og tegn en fastprisavtale!!!!

Skrevet

Har alle dere som har fått skyhøye regninger hatt stipulerte regninger? Grøss, gruer meg jeg til regningen kommer i posten nå en av de nærmeste dagene.

Skrevet

Uff- den er lei...Mye penger! Lurt å sjekke alternative oppvarmingsmetoder ja.

Glad vi bor i leilighet med fyring og varmtvann inkludert for øyeblikket.

Skrevet

Hoi, trur dere bør bytte leverandør ja. Jeg bor på 59 kvm med to barn, her går det endel vaskemaskiner og varmtvann, men heldigvis ble strømregninga snill, 2012 kr på en og en halv måned, og det skal jeg virkelig ikke klage på!

Skrevet

Hoi, her var det kommet mange svar (HI her :o)

Vi leier en fireroms på 100 kvm.

Varmtvannet er inkludert, men vi må fyre med ovn i hvert rom, og det går en milliard vaskemaskiner og tørketromler i uka føles det som. Allikevel er dette helt grusomt. Vi har heldigvis litt ekstra på konto neste måned, så vi får betalt det uten andre problemer enn litt sure oppstøt.

Takk for tips om strømleverandør, vi har nok vært veldig kjappe og bare valgt det første og definitivt ikke beste. Siden vi bare leier er det ikke aktuelt å installere varmepumpe, men når vi flytter i nær fremtid til egenkjøpt skal vi se på alternative oppvarmingsmetoder ja, en sånn regning trenger vi ikke en gang til.

Det trekker fra vinduer og vi bor øverst i hjørnet og er lite isolerte sånt sett.

Strømleverandør skal byttes sporenstreks!

Vi får håpe på en smilende selvangivelse, det hjelper kanskje litt på humøret ;o) Ha en fin uke :o)

Skrevet

Vi fikk også strømregning på 10 000 kr denne gangen.

Skrevet

og vi har forresten varmepumpe.

Skrevet

Jaja, vi fikk en regning på 12 000... Litt av et sjokk. Estimert etter forrige eiers bruk for vi hadde ikke lest av selv. Hadde heldigvis penger til å betale med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...