Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hva er det lengste dere har vært sen med menstruasjonen uten å være gravid? Var overbevist om at jeg måtte være gravid, men testen jeg tok (bare 2 dager over tiden da...) var definitivt negativ! ikke det at jeg pleier å være såååå til tiden, men da har den heller kommet litt før og ikke etter.. Kan jeg fortsatt være gravid selv om testen var negativ? De er vel nokså pålitelig skulle jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Lengste syklusen jeg har hatt var vel på 41-42 dager (normal syklus på 29-32 dager).....grunnen var at jeg ble syk før eggløsning dvs den ble forskjøvet. Vet du om du har hatt eggløsning? Ja, du kan være gravid selv om du testet negativ, en jeg kjenner testet ikke positivt før etter 9 dager over ikm. Har du regelmessig syklus? Testet du med morgenurin (selv om det var etter ikm du testet)?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har vel hatt en syklus på 26-28. Jeg testet med clear blue compact sent på kvelden, og det kan vel forklare litt, men den skal liksom være sikker uansett når på døgnet! Jeg vet ikke sikkert om jeg har hatt eggløsning, men tror da det.. Venter noen dager nå og skjer det ikke noe nytt så får jeg ta en ny test tenker jeg:) HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Gjør det :-) og test med morgenurin så er du sikker! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå