ilo80, 1ma Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Har selv at brun utfold om morran bare i 2 dager.. men har en del smerter:((( er 10-5 idag.. skal på UL imårra, og håper virkelig at alt er iorden me lille
Puppen og lillemor Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 hei ilo80.. Det er vanskelig dette med MA, SA, blødninger osv.. fordi det kan være så veldig forskjellig hvordan man opplever det. Jeg hadde en MA i oktober i fjor. Den ble oppdaget da jeg var 9+6.. fikk en blødning (litt rødt friskt blod i toalettet, og brunlig utflod hver dag etter på) da jeg var 9+1. Hadde ul 9+6 hvor det ble stadfestet at det ikke hadde vært noen utvikling siden ca uke 7. Jeg ble sendt rett til sykehuset hvor jeg fikk utskrapning dagen etter. Jeg hadde ingen smerter i det hele tatt - det var kun den lille blødningen 9+1 som fikk meg til å lure på om noe var galt. Jeg var til og med kvalm helt til dagen etter utskrapningen.. Er nå gravid igjen.. 10+5.. og har hatt blødninger stort sett sammenhengende siden 7+1. Men denne gangen ser alt ut til å gå veldig bra.. Så husk at blødning eller brun utflod ikke trenger å bety at noe er galt. Smertene du har kan være voksesmerter.. Men bra du skal på ul i morra - for uansett hva som skjer, så er det bedre å få et svar!! Lykke til! Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille
ilo80, 1ma Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Var på ul idag, og hadde hatt en ma:((( kanskje vi sees igjen
lykkeligmams<3 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 uff da, det er alle våres frykt her inne trur jeg, og dessverre måtte det ende slik. men bare prøv igjen hvis du ønsker barn;) ønsker deg lykke til og masse kondolerer. er i dag 10+1 på vei så håper det går bra denne gangen forjeg hafr selv hatt en sa og ma før;/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå