Gå til innhold

Oppvaskmaskina vår står helt "laust" - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en gammel leilighet, der kjøkkeninnredningen ikke er laget til til en oppvaskmaskin. Dermed står oppvaskmaskinen vår helt "laust", altså uten noe over.

Dette er ikke veldig pent, i og med at toppen på ei oppvaskmaskin ikke akkurat er noe pent syn. Så jeg tenker å få lagt ei plate eller noe oppå, som jeg kan bruke til å sette ting på også.

Sånn som den er nå så er det sånn mykt på toppen, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men på en måte en slags grønn stoff-gummi-sak.

Veldig dårlig forklart, men er det noen som har hatt samme problem som vil fortelle hvordan de ordnet det? :-))

Har mast på sambo i over ett år, men det har enda ikke skjedd noe.... så nå skal jeg ta saken i egne hender. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få tak i en plate eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta mål å hvor stor plate du trenger. Gå på en byggshop, (Obs. bygg f. eks.), trevarehandel, kjøkkenbutikk el. l. og fortell dem hvor treig gubbe du har, smil ditt søteste smil og spør om de kan hjelpe deg. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...