Gå til innhold

Besøke venninne med katt eller ikke?


Nikkamoren

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvordan forholder dere dere til dette med katt. Jeg har ikke katt selv men har en god venninne med katt. Har ikke besøkt henne siden jeg ble gravid (er 11+5) men nå er det vel snart på tide og jeg har jo lyst til å besøke henne, men noe i meg står liksom i mot ... for i tilfelle toxoplasmose. De sier man skal vaske hendene etter å ha kost med katten, men den er jo over alt i leiligheten, det jo dens rike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har katt, og er gravid 8+5. Forholder meg held nøkternt til den. Min mann tar seg av kattekassen, og ellers passer jeg på å ikke kose for mye med den, evt vaske seg etterpå.

Ville nok gått på besøk til venninna mi med god samvittighet, jeg. Husk på, der er mange som er gravide OG har katt, uten at det er noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem, mamma hadde katt da hun fikk oss 4 søskena. Du trenger ikke bekymre deg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hjelpe mæ, d e ikke farli i d hele tatt....

sjøl har æ to katta som æ hell på masse me, vente no nr 2.

pga d valgt æ å ta tili toxotest, men va negativ. å sånn som legen min si så e d veldi uvanli i norge å få parasitten, og de fleste kattan bær den ikke. bør helst vær litt mer urolig om man bli litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter

 

Takk for svar, godt at dere er så positive. Da går jeg på besøk til venninna mi, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...