Gå til innhold

Hva forventet dere av forandringer når dere ble gift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor forventet dere at noe kom til å forandre seg i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventer ingenting. Vet hva jeg går til.

Skrevet

Forventet ingen forandringer, og sannelig ble det ingen heller.

Skrevet

Det er jo ikke alle som tenker sånn som deg da. Har hørt om mange som prøver å redde forholdet ved å gifte seg og tror at det er løsningen på alle problemer, og ett år senere er de skilt..

HI

Skrevet

Ingen forandringer - vi har vært sammen såpass lenge at vi kjenner hverandre på godt og vondt :o)

Skrevet

Ikke noe annet enn at det vil lønne seg for oss økonomisk

Skrevet

Hvis noen mener at giftemål er redningen til et forhold, så tror jeg det forholdet er dømt til å mislykkes.

De fleste kjenner nok sin partner, og det er vel på grunn av den han er i utgangspunktet at man vil gifte seg med vedkommende. Ikke fordi man tror at det kommer til å forandre han.

Skrevet

Hvorfor skulle man forvente forandringer? At man velger å gifte seg er vel heller et tegn på at man har funnet den man vil ha og er fornøyd med og ikke ønsker noen forandring i forholdet?

Skrevet

Man lever jo en stund på planlegging av bryllup og litt i tiden etterpå. Men dersom man gifter seg for å redde et forhold er man like dum som de som får et barn for å redde et forhold.

Skrevet

Ingenting annet enn samme etternavn ;)

Og sånn ble det

Skrevet

Ok, ser ut som om de aller fleste her tenker likt som meg.

Å gifte seg forandrer ingenting, annet enn skattefradragene og etternavnet. Men likevel, har sett flere eksempler på at folk har giftet seg av alle de gale grunnene.

Selv giftet jeg meg fordi jeg ikke vil være uten mannen min, og på grunn av skattemessige årsaker. I det daglige har vi ikke merket noen ting :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...